Tänk att ett gäng killar kan ha en sån här ordning!

 
Jag blir stum av beundran inför denna fantatiska precision när det gäller att förvara arbetsredskap. Allt hänger på rätt plats, lätt tillgängligt! 
 
Bilderna är från en bilverkstad som jag  råkade dratta in på idag för att byta en trasig lampa, men det är så här överallt, på alla såna här ställen.. Undrar om de som jobbar här är lika mycket perfektionister hemma? 
 
 
Det finns säkert en o annan som kan klura  ut var jag har varit också. Jag fattar ju att det är tur att jag inte blivit blivit bilmekaniker, det skulle aldrig ha gått med slarviga mig.Det mesta skulle ligga i en enda  hög på golvet. 

Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Vilken ordning! Sparar säkert tid från att leta efter rätt verktyg också... Vet av erfarenhet att mycket tid kan gå åt till det ;)

Svar: Gissar att ni som bor lång tid i husbil också måste ha rätt god ordning på grejerna :-)
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback