Lat o ledig tisdag!

Inga stora planer för den här tisdagen. Det lär bli en del Seffrintid och så plock och tvätt förstås, det finns ju alltid. Och matlagning. Älgfärsbiffar blir det idag.   Märker att övning ger färdighet, tänker inte så mycket på jobbet längre under mina lediga dagar. I början var det svårt att koppla bort jobbplikter.  Samtidigt så orkar jag ge järnet när jag väl är på jobbet känns det som. Är inte alls så trött nu som när  jag jobbade heltid o mitt jobb är fortfarande himla roligt.  Det börjar bli lagom av allt på ålderns höst. :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Då ger ledigheten resultat!

Svar: Ja, tanken var ju att jag skulle vänja mig lite av med jobbet, som alltid tagit stor plats i mitt liv, både på jobbtid och ledig tid.
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback