Helt ok tisdag!

Det blev först en lång sovmorgon
 
Lång frukost med koll på vintermetare  (det var proffs på fiske o is så min oro var helt onödig! :-). )
 
Lunch med fisksoppa åt mig o gubben ( jobbat i skogen hela dagen)
 
Under mycket vånda valde jag golvmatta o väggmatta till nästa renoveringsprojekt. (Hade att välja på långsiktigt hållbart o jättefult eller mer kortsiktigt och lite mindre fult. Det blev det senare men inte så himla kul)
 
Skogspromenad med Seffrin, i terräng med höga benlyft :-)
 
 Powernap
 
Grundlig rengöring, beläggningsborttagning i duschutrymme. 
 
Middag åt mig o Roland, älgfärsbiffar.
 
" Min sanning med Amelia Adamo"   Bra, bra, bra meningsfullt och underhållande, berg- dalbana mellan sorg, vånda och glädje.
 
Nu har vi "Veckans brott" kvar.
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Skönt att det inte var en amatör som var ute på hal is då ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback