Vilken bra första jobbdag!

Vi startade i morse med basic  info från rektor och så direkt in i ett bra möte. Det var konstruktivt och effektivt,  sånt känns bra! Sen har det varit ett antal trevliga och nyttiga samtal med kollegor, gamla, nya och nygamla om sommaren och kommande läsår. Jag vet inte varför jag har hamnat på en sån trivsam arbetsplats. Men tacksam för det är jag i alla fall och ser fram emot läsåret 15 / 16.
 
Jag kommer att vara tjänstledig på onsdag så min nästa arbetsdag blir fredag då vi alla äntrar Olssons Brygga i Arvika med gemensam planering och,  gissar jag,  god mat. Det ser vi fram emot. Sen har vi ytterligare tre arbetsdagar för planering innan eleverna kommer på torsdag nästa vecka. Måndagen är given med föreläsning, men annars är det egen planering.
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Härligt med en positiv start! Vår var så där...

Postat av: Anita

Ja då är det dags att börja skolan igen. Det är ganska skönt när det går i den gamla trallen igen även om det är bra med sommar och semester. Jag tror nog det är på Torsdag de börjar här också. Ha det bra. Kram/Anita

2015-08-10 @ 18:12:49
URL: http://mollaretosen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback