Lilla Lovis rullar runt!

Nyss låg hon på rygg på filten och så plötsligt händer det; vänder om och hamnar på mage, med ett helt nytt perspektiv på omgivningen. Detta lärde sig lilla Lovis när vi var uppe i Umeå och det här var favvo-tricket. Jätteglad över manövern varje gång! I morgon blir det många fler bilder från Umeå.
 
Sen har vi varit på valvaka hela kvällen och halva natten. Vi hade tänkt åka hem tidigare men C i Årjäng är ett himla trevligt gäng. Och så var ju valresultatet så långt vi följde det uppmuntrande, men jag återkommer till det.

Kommentarer
Postat av: Marie

Nu ser förstår jag varför lilltjejen är så söt... en mycket vacker dotter har du!

Svar: Hmmm....erkänner att jag också tycker så, hon är fin. Och jag är inte ett dugg partisk!;-)
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback