Halo

Presentation av TV-serie som bygger på Halo, det dataspel som son Mattias jobbar med på Microsoft i Seattle.
https://www.facebook.com/mattias.kylen.5?fref=nf
Hmmm.... erkänner att jag aldrig i hela mitt liv spelat ett dataspel eller något liknande, så jag har inte lett sonen in på den här vägen, att rita spel. Jag tänkte nog istället från början att han skulle kunna bli lantbrevbärare. Han hade så god hand med äldre människor, var trevlig och omtänksam mot dem. Såg framför mig hur han ibland skulle gå in till dem med post och prata bort en stund på sin runda. ;-). Fast det här blev ju också bra, även om vi hellre sett att studion legat i typ Svensbyn istället så han o Risa varit inom räckhåll.  

Kommentarer
Postat av: Znogge

Måste säga att Mattias nuvarande arbete verkar mer spännande än lantbrevbärarens ;-)

Svar: Ha ha... säg inte det! På våra småvägar kan man möta vad som helst, älg, björn, varg ....!
Inga Magnusson

Postat av: Veiken

Jag har inte en susning om spel, men jag antar att sonen din trivs förträffligt! :)

Svar: Ja det verkar så, ändå har han sysslat med detta en stor del av sin vakna tid sen han var i mellanstadieåldern.
Inga Magnusson

2014-10-23 @ 20:37:25
URL: http://www.veiken.se/
Postat av: Veiken

Jag klickade på länken till din sons FB och där väntade mig en överraskning! Han är vän med en kille som heter David Berling, en av min sons bästa vänner från förr och dessutom var han och hans systrar dagbarn hos mig när dom var små! Världen är liten! :)

Svar: Men! Det låter helt otroligt! Vilken tillfällighet! Måste fråga Mattias om det vid tillfälle.
Inga Magnusson

2014-10-23 @ 20:40:51
URL: http://www.veiken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback