Ber om ursäkt ...

... för svagt gensvar på nätet under den gångna veckan. Men i Ålviken, där vi befunnit oss, har kontakten med nätet varit i stort sett obefintlig. Telefonsamtal har inte alls funkat, dator någon enstaka gång och helt ologiskt vid vilka tillfällen (ibland mitt i natten, ibland mitt på dagen!), sms har oftast tagit sig igenom men kanske inte förrän dagen efter det skickats. TV har vi inte haft heller, men lyssnat på ljudbok någon timme på kvällarna efter äting om vi orkat hålla upp ögonen. Lite ovant och lite abstinens det medges. Fast jag saknar inte tv alls egentligen, fördjupar mig hellre i en bok. Svårt att inte kunna kolla mail, fb, blogg och dagstidningar dock! Men nu är vi hemma igen och helt uppdaterade. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback