Fin hemmadag!

Lite planlös ledig  dag med tvätt, stryk, plock, tavelbyten (jag har mer tavlor än väggar och byter ibland), blomfix, dukpåläggning, städning i tvättstugan, möbelflytt i Nilslägenheten inför mattläggarens insats i hallen, sängfrakt. Tja lite sånt blev det + äting o fika med gubben.
Vi åt upp de sista små hemmaäggen från Varberg - tack för dem Johanna!
Vi ´fick en litet paket från D med John Fogertys "Wrote a song for everyone" tror jag den heter, den lyssnade vi på - tack för den!
Vi fick liten filmsnutt på Bill från besök på dagis med filmvisning - kul att se!
Sist såg vi på när Färjestad slog Brynäs borta med 2-1 eller nåt sånt. Ja, va bra de spelade!
Allra sist så bestämde jag matta till hallen i Nilslägenheten och det blev inte alls den jag tänkte från början. Men det blir bra tror jag.

Kommentarer
Postat av: Suss

Imponerad att du orkar byta tavlor. Det skulle jag inte klara, trots att även jag har mer tavlor än väggar. Kanske i ett av de mindre rummen, men definitivt inte i vardagsrummet.

Svar: Nja nu är det väl inte så mödosamt. Flera spikar finns redan på olika nivåer så det är bara att hänga upp.
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback