Med Bill o Bobo på Skansen var vi

 
 
Ellas är räddare i nöden i bland och en nyttig sådan tror jag, av innehållsförteckningen att döma
Den här fullkomligt rysansvärda slänggungan på Gröna Lund såg vi uppe från Solliden ! Hur vågar man??? Samtidigt som Bobos pappa Robin berättar att han ibland jobbar på såna här höjder.
Snurra var kul
Bobo o Bill kröp till slut in i grottan vid marsvinen och råttorna. Det var himla kul!
 
Under den här kunde man se abborrarna genom ett fönster på nära håll
Här var andra fiskar som också kunde ses nära genom glas
Grisen var nog Bobos favorit, förutom en man som åt pannkaka! ;-)
Ett antal små kycklingar av olika sort, så söta
Och en annan av Bobos favoritet; marsvinen. Han sa till mig att han ville ha ett ;-))
Några olika ormar fanns förstås också här på Lillskansen

Kommentarer
Postat av: Pillan

Marsvin är trevliga och sociala små djur. Kanske en blivande present?
Nej, inte utan föräldrarnas medhåll.
Har inte heller förstått de där slänggungorna på hög höjd. Såg en liknande på tivoli i Köpenhamn, många meter upp. Men det värsta är väl ändå snurrandet...

Svar: Minns inte om du är höjdrädd. Min skräck är inte av denna värld, kan knappt titta på eländet.
Inga Magnusson

2014-06-01 @ 20:24:10
Postat av: Suss

Vilka härliga inlägg från huvudstaden och jag log när jag först läste om barnbarnets förtjusning i smoothie och sedan även grissini. Det är vad som brukar stå på "godismenyn" här också när Otto kommer.
Kung Roland var oerhört stilig, han har säkert anor långt tillbaka! Jag har alltså läst ikapp, men kommenterar här!

Svar: Det är roligt att besöka barnbarn och Stockholm är tacksam stad att vara tillsammans med barn i, parker och annat.
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback