Ikeas dagbädd!

Den här har jag gillat länge men inte haft anledning att skaffa mig. Men idag så kom tillfället. Den passar perfekt i björkrummet på nedervåningen på Liane. Till vardags blir den en soffa och vid behov dras den ut till  en dubbelbädd. Under är praktiska lådor för förvaring. Den åkte med hem idag och blir nog ihopskruvad imorgon. Sängarna som stod i björkrummet har åkt upp på övervåningen i TV-rummet. Och nya 90-breda sängar blev det i ugglerummet. Det blev också nya 90-sängar i lekrummet uppe.  Det tar sig, bilder kommer så småningom, men inte färdigt ännu.

Kommentarer
Postat av: Herta

Finns på blocket men långt bort, för mig. Finns i Skåne, Värmland samt Östergötland. Lite långt. Tyvärr inte där jag vill ha den.

Svar: Vi lyxade till det o köpte en ny den här gången!
Inga Magnusson

Postat av: Inger Maryissa

Det ser verkligen fint och praktiskt ut
de har en hel del bra saker på Ikea

2014-06-29 @ 16:49:26
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback