Händerfåtöljerna!

Det här är bara favvofåtöljer. När vi åkte till Norrland o jagade förr så stannade vi i Orsa. Där fanns ett utmärkt matställe / fik som hade bra glutenfritt. Inredningen där var speciell, bl.a. fanns två såna här läderfåtöljer för vuxna. Urläckra tyckte jag och lade ut dem på bloggen. Nu när vi var i Mariestad och hämtade valpen så kollade jag lite efter annat på Blocket där, eftersom vi ändå skulle dit. Och hittade de här fåtöljerna - barnvarianten av dem vi sett i Dalarna! Jag fick köpa båda för 500 SEK, otroligt billigt tyckte jag. Vi hämtade dem förstås och nu finns de på Liane, vid den ena TV;n. De ser stora ut här, men det är de inte. Lagom till Bill o Bobo och de går att snurra.. Väldigt stabila.
 

Kommentarer
Postat av: Kerstin Dahl-Blomquist

Vilket flyt! Men du är ju en mästare på att nosa opp. De här måste ju bara väcka stor förtjusning!

2014-06-26 @ 20:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback