Drömmen om en Harley Davidson blev sann!

 
Roland har köpt en HD! Det var verkligen pojkdrömmen som gick i uppfyllelse. Han har letat länge efter den rätta och hittade den helgen som gick. Det var Dan P i Karlstad på Gränsvägen som annonserade ut sin ögonsten, en pedantskött jubileumsmodell 2003. Han skulle nu  skiljas från den efter lång betänketid och mycken vånda, men hade köpt en nyare modell av HD och kunde inte ha båda kvar.  Roland såg annonsen en timme efter den hamnade på Blocket.  Vi åkte och tittade på den i söndags och allt var klart. Den är riktigt fin, det finns inte ett märke på den, allt blänker som nytt.  Igår onsdag kväll hämtade vi hem den. Tänkte vänta till i dag men SMHI varslade om ev. dåligt väder idag så det fick bli igår.
 
 
Så här glad kan man bli då när man får köra hem sin egen ägandes HD!
 
Hemfärden gick bra. Nedan lite detaljer. Det är extra lull-lull på jubileumsmodellen Dyna Wide Glide, 1449  kubik

Kommentarer
Postat av: TT

Gudars himmel vilken fin hoj!! Nu är jag rejält avis! Inte köper min karl en HD inte! :) Du ska väl åka med?

Svar: Ha ha... nej jag ska inte åka med. Nja kanske någon gång då. Jag körde motorcykel en sommar, för himla länge sedan. Det får räcka för mig.
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback