Vackraste blommorna!

Tänk i år har de fina gåvoblommorna till jul stått sig jättefint. De är fortfarande helt ok.
 
Och finaste julkorten har vi fortfarande framme o kollar på, de med livebilder. Vi har bara skickat per mail, epost och så i år och jag skäms lite för det när jag ser de här fina där man bemödat sig. Vi får se hur det blir med oss nästa år. Vi har ju en historia av spektakulära julkort, ibland lite på gränsen.
 
Julen får vara kvar några dagar till nu när allt ändå är framdraget och finns på plats.

Kommentarer
Postat av: TT

Jisses så vackra blommor du har fått och lyckats med! Jag hade några hyacinter som snabbt blommade över långt före jul! :)

Jag gillade inte heller att hon sprang upp på vedtraven, apropå bilden i min blogg och försökte ropa ner henne men hon är tonåring nu och gillar höjder så hon brydde sej inte.

Postat av: Josephine i Bryssel

åh den översta :-) fägring för ett par dagar... eller har den hållit sig länge nu? Jättefin :-) och julkort blev det inga alls i år, inte ens virtuella, däremot skickade jag 33 SMS på julafton *lol* (och fick svar på hälften i alla fall ;-)

Svar: Den översta fick vi vid nyår, så den har allt hållit sig fin. Det är en äkta orkidé
Inga Magnusson

2014-01-11 @ 08:18:02
URL: http://www.facebook.com/Josephinea197
Postat av: Hannele på Hisingen

jul + blommor = SANT

2014-01-11 @ 11:59:03
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com/
Postat av: Suss

Underbara blommor, vi har också haft tur i år och alla har vi fått, så det har varit lyckat.
Julkort ska jag nog anstränga mig med till nästa år. Vi fick också många fotokort och det är ändå det roligaste. Jag tycker inte om dem som kommer på e-mail, inte ens från dig! (Men jag tycker mycket om dig, bara så du inte blandar ihop det!)

2014-01-12 @ 12:13:02
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback