Hej o Turi!

Hej fick besök av sin kullsyster Turi idag. Hon finns hos Kalle K. i Säffle, han var här och jagade med henne idag.
De är ungefär lika stora men olika i färgsättning.
Foto: Hej fick besök av syrran idag, Turi var nog nästan lika i höjd men naturligt nog mer tikbetonad.
De lekte vilt runt huset. Roland har jagat idag, halva dagen med Jazz som jagade bra på en hare och sedan med Hej en stund. Jag fick en promenad idag också, men har noll kondis märker jag. Har slarvat med motion och utevistelse nu, mycket annat har varit på gång, en långdragen förkylning har jag haft och så var vädret inte så inbjudande. Det finns hur mycket som helst att skylla på när latmasken angriper ;-)

Kommentarer
Postat av: Suss

Kul med hundsyskonen som träffades, det är lätt att förstå att de hade roligt, men det kanske hundar har ändå, oavsett släktskap? Jag släpade mig ut på en liten promenad idag, första sedan snön kom. VILL INTE, men gick ut ändå.

Postat av: soffie

va fin bild och va skoj att träffas och busa :)

2014-01-19 @ 22:19:11
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: lLena

Så rart!

2014-01-20 @ 22:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback