Agenda

Jag jobbar varje dag den här veckan, ingen ledig dag. Vi har nationella prov med fasta dagar och får hjälpas åt. 5:2 kör jag och är nu inne på dag två. Det innebär att jag är socker-fri-pigg. Behöver gå ner ett par kilon som hänger i sen julhelgens frosserier.
 
Imorgon anländer en övernattningsgäst, Daniel  L. Det var tänkt att det skulle bli jakt i dagarna två och en föreläsning på kvällen på Stövaregillet i Ängebäck. Föreläsningen blir av men jakten är tveksam eftersom det just nu är skare.
 
Till helgen blir vi tydligen bjudna på hare i gott sällskap. Ser vi fram emot.
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Nationella även här så man vet vad man har att göra... Även på min skola hjälps vi åt på olika vis och det brukar fungera bra.

Svar: Ja, egentligen är proven bra men kräver mycket arbete så det känns kanske lite övermaga att ha proven i alla ämnen, borde ha räckt med svenska, matte och engelska.
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback