Bills semesterbok

tre veckor är en lång tid för lille Bills semester här hos oss. Det hann  bli rutiner o vanor. Jag tog många bilder förstås o nu efteråt så satte jag ihop dem med några textrader till Bills semesterbok. Hoppas han får den snart, jag skickade den i mitten på veckan. Tänkte att med en dokumentation och lite skype ibland så kanske han kommer ihåg oss tills vi ses igen.  Det är långt mellan Årjäng och Stockholm, vi ses inte så ofta. Bra för språkutvecklingen också att återberätta händelser utifrån bilder. Och det är nog viktigt att spara bilder på papper, inte endast digitalt.  Pappersbilder består medan digitala bilder riskerar att bli borta när den tekniska utvecklingen i rask takt skrotar möjligheterna att se dem. 

Kommentarer
Postat av: Gubben

Trevlig idé med en fotobok. Den kommer nog bill titta i många gånger under kommande vinter.

Svar: Hoppas vi förstås, i alla fall ibland
Inga Magnusson

Postat av: Znogge

Men vilket trevligt initiativ! Så gör jag till vårt fadderbarn i Mali.

2014-08-10 @ 20:01:58
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback