PÅSKLOV!

Eftersom jag är ledig på torsdagarna så börja mitt påsklov idag! Inte helt fel!

Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Härligt! Önskar Glad Påsk!

Postat av: Gubben

Ha en skön Påsk!
Vilket fit hus de köpt i USA. Där kommer de trivas.
Nu måste du o din gubbe bara åka över.

Svar: Tack det samma till er! Sonens hus är fint. Vi kommer inte att åka dit, jag flyger inte.
Inga Magnusson

2014-04-17 @ 07:29:32
URL: http://mhats.blogg.se
Postat av: Lena

GLAD PÅSK!

Det finns numera kryssningsfartyg från England till New York. Sedan hyr du bil eller tar Greyhoundsbuss eller kanske inte tåg. Lätt som en plätt!

När du inte längre går till skolan har du gott om tid att upptäcka det stora landet i väster! Till dess har du kanske ett barnbarn over there att hälsa på!

Svar: Hmmm.... skämmigt nog så åker jag inte båt heller. Inte ens tåg.
Inga Magnusson

2014-04-17 @ 16:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback