Hockey ikväll igen!

Det måste bli tredje finalmatchen och den är borta för Färjestads del. Alltså i Växjö antar jag. Efter förra matchen är väl förhoppningarna inte så stora, FBK förlorade med 1-6! Men vi ska kolla förstås. Men innan dess cyklar gubben med hundarna och jag promenerar och försöker hinna före regnet.
 
Bilderna på tornfalken hade jag tänkt publicera i kväll men de är i fel dator för tillfället, så de kommer senare.
 
Son Mattias fyller år idag och vi försöker ringa i kväll. Om vi misslyckas så stort grattis till dig från far o mor! Vi hör av oss så fort vi får förbindelse. Hoppas du har fått paketet.

Kommentarer
Postat av: tant Hanneles bokparadis

Det var för flera år sedan jag spelade hockey med pojkarna, föräldrarmatch.

Svar: Du kan alltså!
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback