Varmt o kallt!

Dagarna är fortfarande fantastiska med sol och värme med plusgrader bortåt 20,  men nätterna börjar bli kalla.
Uppdaterat tisdag morgon kvart i 6:  Just nu är det bara  + 4,7 grader på norrväggen på baksidan av huset. Det syns på den trådlösa termometern som jag har i sovrummet!
 
 Senare blir det inlägg om grilla på stenen, bäver, kanot och Opas piratskepp! Men just nu ska jag dra täcket över huvudet och ta mig en sovmorgon. ( Om inte elektrikern dyker upp snart för att göra en del installationer????)

Kommentarer
Postat av: Znogge

Liknande väder här! Morgnarna är betydligt svalare och gräset är vått av dagg...

Svar: Fin tid!
Inga Magnusson

Postat av: Pillan

Jag har nu kl.6.22 bara 3.8 grader ute. Hösten med dess härliga luft och lukter närmar sig. Nu är det dags att njuta även denna årstid. Ha en bra dag :-)

Svar: Tackar! Ha det gott du också. Hösten är bästa årstiden!
Inga Magnusson

2013-09-03 @ 06:25:04
Postat av: tant Hannele

kan folk inte avrunda längre, 5 grader är det ju

Svar: Ha ha...jo jag kan avrunda - när jag vill! ;-)
Inga Magnusson

2013-09-03 @ 06:54:42
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com/
Postat av: Cyber- life with autism and art

Jag tycker om hösten, men det är lite jobbigt med att det ska vara kallt på morgona! :)

Svar: Normalt är jag en frusen typ men den där morgonkylan på hösten gillar jag. Nu blir det en långpromenad med lille hundvalpen Hej. Det är min lediga dag.
Inga Magnusson

2013-09-03 @ 08:26:21
URL: http://xcyberalienx.blogg.se
Postat av: M

Så kallt!!

Svar: Hej igen! Kul att du tittade in, länge sedan.
Inga Magnusson

2013-09-03 @ 09:51:04
URL: http://Marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback