Ibland...

.... blir det inte riktigt som man planerat och tänkt sig! 

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tycker nog att det händer förvånansvärt ofta med tanke på hur välplanerad och genomtänkt jag är...eller i alla fall försöker vara. ;-) Det märkliga är att det ofta är åt det mera negativa hållet när planerna spräcks. Känns ju mer rimligt att det skulle vara lika ofta åt andra hållet, men i mitt fall stämmer det inte. Jag uppfattar det i alla fall inte så...

Svar: Mmm... vi har en verksamhet som är beroende av att vi finns jour dygnet om egentligen alla dagar i veckan. Det innebär att vi kan planera vad vi tänker göra, men kan aldrig vara säkra på om det går att genomföra. Vad som helst kan hända med hus och båtar, när som helst. Och det gör det ju ibland. Men vi vet ju spelets regler och bjuder aldrig hem någon på lördagar som är den mest utsatta dagen då det byter i husen.
Inga Magnusson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback