Stanna i Karlstad ...

... får Roland. Han slapp åka till Arvika. Nu blir det avd 4 så snart han kan röra på tårna. Bedövningen hänger i än. Det är fullt på uppvak så jag får inte gå dit, får vänta tills han kommer till avdelningen. Men han verkar vara vid gott mod och vi kan ringa till varandra. Han har fått en sjukhustelefon att ringa på, mobiler är inte önskade där.  Lite nöjd är jag på den annars trevliga kafeterian på sjukhuset. Nu har jag suttit här i precis tre timmar, orkar inte dra omkring på alla grejer som jag jag har med mig. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Så skönt att operationen är över. Hoppas att allt gått planenligt och att återhämtningen går bra.

Postat av: soffie

hoppas allt blir till det bästa:O)

2013-01-11 @ 21:09:58
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Inger Maryissa

Skönt att operationen gått bra och att han är vid gott mod och ni kan ringa till varandra tills du får gå dit.

2013-01-11 @ 21:54:08
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback