Agenda

Avkoppling har jag planerat för de sista dagarna av lovet, egenompyssling, motion och frisk luft. Tvättberget är avklarat, även strykningen. Kylskåpet rensat på gammalt. Det mesta av livsadministrationen är gjord. Huset är i någorlunda skick igen efter allt helgfirande. Projektet mamma-saker är klart; dvs jag hade lagt ut en del av min bortgångna mammas saker så barnen har fått  välja det de ville ha, istället för att det bara ska ligga i skåp o lådor. Nu har jag packat in och skickat till dem. Det som är kvar har lagts undan. En jobbig process, inte fysiskt men mentalt och det dröjde alltså två år drygt innan jag orkade ta itu med den.
 
Idag lördag ska vi till goda vänner på äting. Sen har vi ett antal goda mattillfällen framför oss de närmaste veckorna med viltmat; vildsvin och dovhjort. Det blir delvis knyte hoppas jag. Helt fantastiskt gott är det ju!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback