Leif GW eller Kallentoft?

Jag har två böcker att välja på nu; "Höstoffer" av Kallentoft och "Pinocchios näsa" av Leif GW. Kallentoft har jag försökt läsa förut men jag gillar inte det ruggiga i hans romaner, så jag har lagt bort oläst. Leif GW är inte riktigt så grym på nåt sätt, jag har läst flera böcker av honom. Kanske börjar jag med Pinocchio. I kölvattnet på skröpligheten så blir det mycket lästid. Nu är jag inne på tredje veckan av hosta och snuva och huvudvärk och trötthet. Idag så addades dessutom ögoninflammation till allt annat elände. Stunder av pyssel / plock varvas med vila / powernaps.  När jag berättar för andra och går med medlidandehåven så får jag höra att jag inte är ensam. Det är många, både vuxna och barn som fått gå länge nu med luftvägsinfektioner / influensa (tror jag eg. att jag har!)  Men det är fånigt att klaga när världen är full av elände och detta går över (hoppas jag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback