Bra strumpor!

Trött på dåliga strumpor har jag varit länge. Jag klagade på bloggen och efterlyste bra strumpor, såna som håller form och fason, som sitter uppe utan att klämma till blodomloppet. Strumpor fick till och med bli en egen kategori här på bloggen. Och jag fick några tips. Från Suss faktiskt ett par strumpor också, ett par New Body, ett märke som hon brukade köpa av skolungdomar som sålde för att samla in pengar till skolresor. Nu hade jag en sån tur att Pernillas dotter sålde precis det här märket och jag beställde ett antal som bör räcka de närmaste fem åren i alla fall. Idag gick de i tvättmaskinen som alla nya plagg gör före användning. Ser kanonbra ut. Jag valde två modeller, en tunnare och en tjockare. Rekommenderas!

Kommentarer
Postat av: Veiken

Jag har köpt New Body i många år av idrottsungomar! Det är toppensaker med god kvalité! Grattis till ett bra köp!

Postat av: TT

Jag har också använt Newbody i många år eftersom vi sålt genom barnens aktiviteter och jag kan rekommendera både kalsonger, linnen och trosor dessutom, toppengrejer till bra pris!

Svar: Får testa resten nästa tillfälle.
Inga Magnusson

2013-12-06 @ 09:18:41
URL: http://tyratok.blogg.se
Postat av: Suss

Känner ett uns av stolthet som ledde dig till dessa sköna fotbeklädnader!

Svar: Ja, det var din förtjänst!
Inga Magnusson

2013-12-07 @ 00:04:47
URL: http://leontina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback