Lets dance ...

... såg vi på i fredags. Inte helt fel. Danserna begriper jag mig inte så mycket på, är knappt dansant själv. Men typ Markoolio är rolig att se på o lyssna på. Han har självdistans, vilket blir klädsamt i såna här sammanhang.
 
Apropå kläder så är det kul att se så mycket fina kläder, det sprakar och glittrar av färg. Undrar om deltagarna får behålla  plaggen efteråt? De är väl skräddarsydda så det kunde vara rimligt. 
 
Men programledarinnan har ännu inte  lyckats hitta någon klädstil. Kan ingen på hennes jobb hjälpa  till med det, behovet är skriande och har funnits där länge nu. Någon ansvarig person borde ha sett och förstått. 

Kommentarer
Postat av: mormor Hannele på Hisingen

Dans är ju den roligaste motionen, min 80-åriga mor dansar fortfarande ett par gånger i veckan.

Postat av: Znogge

Egentligen borde man dansa mer för det är både roligt och nyttigt!

2013-04-07 @ 10:20:05
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Suss

Jag tittar också på Lets Dance, men gissa om jag blev förvånad när jag insåg att jag missat första avsnittet! Fast, det gick över, när jag insåg att jag varit på vift i Rom den aftonen. Nu kommer jag att "dansa" varje fredag ett bra tag framöver, har dock ingen favorit än.

2013-04-07 @ 18:33:38
URL: http://leontina.blogg.se
Postat av: Inger Maryissa

Jag tittar också på Let´s dance...tycker det är kul och jag gillar dans
och roligt är det också att se hur de olika deltagarna lyckas
ja, nog borde de få behålla sina dans-plagg efteråt

2013-04-08 @ 21:41:37
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback