iPhone 5 ..

.. ska inte heta iPhone 5 utan nåt helt annat. Jag blev inte särskilt mycket klokare av bilderna från den så kallade presentationen, men det beror eventuellt på min totala tekniska obegåvning! Jag har i alla fall väntat på den och tänkt köpa en. Min Ericsson Sation är jag kraftigt trött på, den har varit ett stolpskott som telefon sedan jag köpte den, det var bara kameran som var bra. Och den är fortfarande bra. Men alltså om nu inte omdömena om det som borde ha hetat iPhone 5 är dåliga så blir det en sån lur framöver för min del. Jag förtjänar det efter att ha pinats med min nuvarande så länge.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15430860.ab

Kommentarer
Postat av: Lennart Carlstedt

Köp en Samsung Galaxy i stället! Apple är ett bolag som fått kritik för att man använder barnarbetare i Kina. Nej, de andra fabrikaten har hyggligare arbetsvillkor! Apple är dyra. De stämde en liten holländska restaurant för att de använde ett äpple som symbol (jo, det är sant). Varumätkesintrång tyckte Apple. Lyckligtvis fick de inte rätt eftersom äpplet inte alls liknade Apples logga. Tacka vet jag Android (Sony, Samsung, HTC, Huawei).

Svar: Jag ser att Samsung är barnens favorit på skolan, får fundera på det.
Inga Magnusson

2012-09-12 @ 23:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback