Fyndade på Expert ...

... gjorde vi idag. Gubben köpte den sista slagtåliga Experialuren med 25 % rabatt och en satelitbox för svenska kanaler. Jag nöjde mig med två USB-minnen för halva priset. Hoppas det blir en annan elektronikbutik i Årjäng istället för Expert. Synd att den är borta, vi har verkligen köpt allt där och alltid varit nöjda med servicen.
 
Fnissade lite när vi såg en Securityvakt vid utgången. Jag vet ju inte hur det såg ut på förmiddagen men jag har svårt att tro att det var lång kö och slagsmål med blodvite om grejerna, så som det beskrivs i Stockholm. När vi var där var det mycket folk men helt hanterbart.  
 
Nu ska vi åka till svåger och hurra för hans pensionsfödelsedag!

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

kanske är synd att jag inte åkte till centrumet dit jag brukar åka och där det finns en Expert butik.
jag skulle kanske kunnat gjort något fynd,
men jag tänkte att det blir nog en massa folk och köer så jag avstod.
Kanske jag kikar imorgon, men misstänker att då är nog det mesta borta.

Postat av: Veiken

Oj, vilken tur att ni kunde fynda. Det verkar vara lite si och så med det i resten av landet. Folk blir som galna när dom kan spara en krona.. ;) Ha det gott!

2012-09-21 @ 21:31:01
URL: http://www.veiken.se/
Postat av: DIYS

åh! bra med fynd :D

2012-09-22 @ 09:16:50
URL: http://diys.blogg.se
Postat av: Anna

Tänkte att jag också skulle iväg och fynda. Tyvärr hittades inget bra.. Men låååång kö såg jag att det va.

Svar: Jag grämer mig att jag inte lyckades tänka ut nåt att fynda på Expertrean och jag har fortfarande inte kommit på nåt. Ny mobil vill jag ha men den har ju inte kommit ut i handeln än.
Inga Magnusson

2012-09-22 @ 20:19:07
URL: http://kopkladeronline.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback