Refreshments på Scalateatern i Karlstad ...

... såg vi ikväll! Helt fantastisk rock från 50-talet och jag märker att jag suttit i 3 timmar och bara lett förnöjd! Med var också någon Sven någonting  i tidsenlig kostym och raggarvåg i håret och så Linda Gail  Lewis (tror hon stavar så) och så Nisse Hellberg. En suverän kombo och vi gillade varenda minut av konserten!
 
Det var rätt mycket folk men jag fattar inte varför det inte var fullsatt! Borde det ha varit.
 
 
 Eftersom vi tramsade runt med en del annat i Karlstad så åt vi Ikeas julbord för 99 kr. Det var väl inte perfekt men absolut  prisvärt, mycket mat för pengarna. Hoppas Ikea kör det här över hela världen.
 
Före konserten var vi på krogen bredvid Scala och åt nåt som heter något speciellt på p tror jag och som liknar ett slags spanskt smörgåsbord. Man fick betala per del man åt, jag klämde i mig 6 delar för 110 kr och det var himla gott, bl.a. grön sparris omlindad med smarrig skinka och så paella med goda räkor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback