SPEGELN ...


Idag har vi hämtat spegeln på Nysäters Antik. Den är jättesnygg i verkligheten, men gör sig inte riktigt här ser jag. Jag har kollat på många ställen, både efter nya och gamla speglar. Men jag var helt säker på att det var den här som skulle placeras i badrummet i det nya huset. 

 På  Nysäters Antik så finns hur många om helst att välja på, bl.a. de här som jag alltså inte köpte:










Dom här finns alltså kvar. Och så har man öppnat två nya rum på övervåningen, jag tog en snabbkoll där uppe men återkommer och berättar mer.

Kommentarer
Postat av: Selma

Härligt att du hittar det du vill ha.

Postat av: Anonym

guuu va fina speglar du har. svar:tack för du såg och kommentera att jag hade vrängt om bokstäverna i veckans ord,nu står det rätt:)

2012-03-14 @ 20:38:04
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Herta

Själv har vi valt orient-guld-färgen på vår stora hallspegel.

2012-03-16 @ 19:10:00
URL: http://www.hertabloggen.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback