Igår fredag ...

.. var vi på språng hela dagen. Gjorde en endagsutflykt till i tur och ordning Esters kafé i Långserud, Nysäters Antik, Borgviks glasutställning, Bofabs jaktbutik i Grums och Antikshoppen mitt emot. Bilder från den helt fantastiska glasutställningen kommer senare. Tänkte svänga in till Echstedska gården också men såg på nätet att det var modeutställning med korsetter och sånt, gubben ville inte se det.
 
Sen blev det avslut med gammaldags mat på hembygdsgården,  cykeltur med hundarna, besök i ett våra hus för att prata med gäster några minuter. Till sist åkte gubben ut och trollade llite med de nya dragen, utan framgång och då var klockan bortåt midnatt. Min  telefon passade på att lägga av under dagen så om någon försökte nå mig så beror det på att telefonminnet var överfullt, jag glömmer rensa bort sms. Nu är det i alla fall åtgärdat.

Kommentarer
Postat av: tant Hannele på Hisingen

Kan era hundar cykla... ;)

Svar: Ha ha.. javisst! Du kan väl se det framför dig!
Inga Magnusson

Postat av: Znogge

Vilken trevlig dag på alla vis. Bortsett från telefonen då...

2012-07-28 @ 20:19:55
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback