Agenda

Idag är det ett riktigt skitväder så det får bli matlagning och plock och lite turistinfojobb för våra gäster.
 
Framför oss de närmast veckorna blir det bl.a. så här:
Det ser ut som om vi får hit lille Bill med familj och kanske en liten till med föräldrar några dagar nästa vecka! Vi glädjer oss oerhört mycket över det.  
 
En vecka i det nya huset har vi bokat in, egen semester!
 
Besök från Norge med övernattning; U och H som vi träffade ofta förr men som inte har sitt hus kvar här längre
 
En kväll med ett antal personer på knyte i nya huset kan det bli,  så där 10 -12 stycken kanske.
 
Ja, sen är det stortrav i Årjäng och vi har bokat för oss och goda vänner från Göteborg! Ett evenemang som håller på att bli en tradition.
 
Och inom den närmaste tiden ska vi åka upp mot Finnskogen för att överlämna en liten gåva som fått vänta ett tag.
 
Sen hoppas vi att det ska gå att få till någon träff med övriga barn och barnbarn under sommaren, men inget är klart än.
 

Kommentarer
Postat av: Ailas

Ojjjj, inte utan att du blir schemalagd även under sommarlovet. :)

Fästingplågan ja... Usch, de är så äckliga! Har haft på mig en redan. Numera springer jag direkt in i duschen, när jag varit i kontakt med gräs/rabatter.

Postat av: Ailas

Ojjjj, inte utan att du blir schemalagd även under sommarlovet. :)

Fästingplågan ja... Usch, de är så äckliga! Har haft på mig en redan. Numera springer jag direkt in i duschen, när jag varit i kontakt med gräs/rabatter.

2012-07-01 @ 14:49:34
URL: http://ailasblogg.blogspot.se
Postat av: Veiken

Oj, oj fullspikat schema ser jag, men när det gäller roligheter blir det aldrig tråkigt. Ha det så roligt!

2012-07-01 @ 20:09:27
URL: http://www.veiken.se/
Postat av: Lennart Carlstedt

Full aktivitet! Här kom en skur på morgonen men soligt och varmt resten av dagen (Falkenberg)

2012-07-01 @ 22:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback