Umeå och Tärna och Hemavan.


Fick en bild från dotter igår fredag. ´Bilden tagen i Tärna på väg upp till Hemavan för skidåkning under helgen. Hoppas det går bra, det var ju ett tag sen hon åkte utför. Bilden tagen rätt så mitt på dagen men dagarna är inte så långa - än. Bilden under norpade jag från hennes fb, den togs vid anskomsten
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001939460414#!/profile.php?id=1170292337


Idag lördag är det - 20 grader där uppe på morgonen och imorgon blir det - 12 grader och snö. Flott med riktig vinter! Länken under här är webkameror därifrån. Jag tänkte jag skulle kolla hur det går med skidåkningen ;-)
http://www.webbkameror.se/skidkameror/hemavan/index.php
Mammors uppfinningsrikedom när det gäller att hålla koll på barnen är oändlig! Till och med när barnen är vuxna!


Bild från dotter i Umeå som under nyårshelgen fick med sig familjen ut på åkning.


Kommentarer
Postat av: SOFFIE

vackra snöbilder, har saknat snön den här vintern allt blir så mycket ljusare och roligare med snö då ,men nu kan det kvitta nu vill jag ha vår men det dröjer ju ett tag till! ha en mysig kväll

Postat av: Zarah

Vackra bilder. Ser att solen har letat sig upp ovanför horisonten... mysigt!

2012-01-08 @ 23:43:20
URL: http://verandan.svenskablogg.se
Postat av: malin

finurligt med webb kamera. det var fantastiskt fint i fjällen. men kallt. stora tempskillnader . 27 minus vid nedre liften och 16 minus uppe på fjället

2012-01-09 @ 12:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback