Nyårsafton på dagen ...

... var det jättevackert ute, frost, solsken och någon minusgrad.

Jag passade på att ta en långpromenad med Jazz. Det var premiärgåing med mina nya Icebug skor. De är supersköna att gå i och jag kan gå helt avslappnat med dem, behöver inte vara rädd att halka.


Gick förbi Liane, där Rolands mamma och farbror Nils bor.


Jazz går väldigt snällt bredvid mig och drar inte.


Här passerar vi gamla kyrkplatsen till vänster om oss.



Utsikten ner mot sjön från Signebyn.



Ungefär här är vändpunkten på dagens gåing.

Kommentarer
Postat av: Selma

Icebugs har jag lite funderingar på också. Det verkar himla praktiskt för hundprommisar.

Postat av: Herta

Härliga nästan vinterbilder. Lyster i första bilden med huset.

2012-01-01 @ 18:28:36
URL: http://www.hertabloggen.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback