Top Cats ... gick vidare till andra chansen!

Ja, va bra! Värmlänningarna har röstat flitigt tror jag. Förutom att jag är patriotiskt så gillar jag ju country-typ. musik. Ibland i alla fall. Och de här överdrev så där som man ska göra med glimten i ögat när 50-talsmusik framförs.

Och Munther är ju bra och han David Lindgren proffset som har så fin röst.  Rätt låtar gick vidare.

Roligt att det är fart och fläkt över Melodifestivalen numera, med bra dans och färgsprakande show. Det enda pinsamma är de här mellansticken med prat, himla fånigt!




Kommentarer
Postat av: Herta

Och andra chansen går i Nyköping och vi har biljetter.

Postat av: Suss

Jag orkar inte lyssna en hel kväll, är det ett ålderstecken? Eller är det fel musik och kommentatorer för min smak?

2012-02-11 @ 22:28:49
URL: http://leontina.blogg.se/
Postat av: Inga Magnusson

Herta: Låter som om det kan bli ett festligt arrangemang.



Suss: Nja, jag kollade i kataloger med badrumsmöbler under tiden, fast jag lyssnade.

2012-02-11 @ 23:35:28
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback