Alfie i Karlstad ...

... ska vi äta på imorgon söndag  tillsammans med goda vänner. Nu är det bokat och klart. Har ingen aning om hur det stället är, men menyn såg ok ut på nätet. Missstänker att det kan bli prat om en viss liten ångbåt till maten eftersom minst två av deltagarna är ångbåtsägare. ;-). Sen går vi tillsammans hela gänget till den högtidliga julmottagningen ett kvarter därifrån ungefär om jag ser rätt på kartan.  Ska bli jättespännande för mig som aldrig varit med förut på den.

Nu kom bilderna på mobilen så jag gjorde blogginlägg som ligger före det här.

Kommentarer
Postat av: Herta

Fattar ingenting. Vad är Alfie undrar människan som tydligen inte fattar.

Postat av: Gunnar

Det var verkligen längesen jag var där men det är säkert bra.

2012-12-16 @ 15:58:52
URL: http://gunnardeckare.wordpress.com
Postat av: Hannele på Hisingen

Karlstad känner jag till väl.

2012-12-16 @ 18:08:51
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback