3,9 miljoner svenskar ...

... såg Kalle Anka på julaftonen! Nytt rekord tror jag. Jag var en av dem som tittade, självklart. Utan Kalle blir det ingen jul. Man kan lura svenska folket på pensioner, skatter,  folkaktier, SJ, elpriser, banker och mycket annat, men man kan inte ändra på Kalle, inte en enda liten sekvens utan att det blir stort rabalder. Vi är ett märkligt folk här uppe i den höga nord. Någon borde vetenskapligt reda ut vårt känslomässiga förhållande till den här ankan och de andra djuren i Disneys story.  
http://www.dn.se/kultur-noje/film-tv/nastan-39-miljoner-sag-kalle-anka 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Jag såg bitvis i år. Sprang nämligen ut och in i köket... Märkte ingen större skillnad mer än möjligen högre bildkvalitet.

Svar: Detta med högre bildkvalitet kommenterade mina söner upprepade gånger. De är ju i branschen för hur bilder ser ut och framställs. Men pratade ändå om färger som "blöder", och jag vet som vanligt inte vad det betyder.
Inga Magnusson

Postat av: annechristines/bustanten

Haha ja där hade du en poäng i anka. Kalle anka vill vi ha kvar till varje pris. Då jädrans sätter vi oss på tvären. Att vi är lite underliga vi människor kan man nog tycka.
Ha en jättefin lördag inga. Kram

2012-12-29 @ 14:06:35
URL: http://a.nechristines.bloggo.nu
Postat av: Herta

Vi skippade det i år. Alla somnade.

2012-12-29 @ 22:14:24
URL: http://www.hertabloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback