OS-avslutningen ...

... försökte jag se på när vi kom hem från båtturen på sjön, men jag orkade inte. Jag antar att man ska tycka att det är fantastiskt med så stor yta och så mycket folk och spring fram och tillbaka. Men jag såg bara en osorterad folkmassa, gamla avdankade engelska popstjärnor som sjöng dåliga låtar falskt. Stängde av och tänkte att det är nog bara jag som ratar det här evenemanget! Då får det bli så. Jag har ju inte sett på några tävlingar heller så det får kvitta. Glad att det är över så tidningarna och andra media återgår till vardagen.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag såg inget av OS-avslutningen, visste inte ens att den var igår. Så inte är du sämst i det ämnet... :-)

Postat av: Herta

Jag sov och kollade samtidigt. Första arbetsdagen idag.

2012-08-13 @ 20:00:51
URL: http://www.hertabloggen.blogg.sew

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback