Öronbedövande fågelsång ...

... och ett strilande regn mötte oss när vi kom hem igen idag måndag morgon efter några dagar med övernattning i nya huset. Vi ska alltså inte bo där, bara hyra ut som feriehus veckovis. Nu var det ett litet glapp och vi passade på att provbo. Då märks vad som fattas; typ äggskärare, osthyvel osv. Synd att det är så kallt och regnigt. Vi hade hoppats på någon trevlig båttur också fast det var inte inspirerande. Men igår söndag blev det en stunds uppehåll och jag fick ta en långpromenad. Nu var det inte Oskar som sällskapade utan grannfrun Monique (fransyska och jag tror att stavningen är rätt så).

Tidig arbetsmorgon idag måndag, möte klockan kvart i åtta, nu bär det iväg.

Kommentarer
Postat av: Zarah

Kul att provbo, kan jag tänka mig.



Fågelkvitter har vi här också även om våren stretar emot...

Postat av: Trolda

Ett underbart litet hus ni har! Gillar framförallt det "kitschiga" o guldiga badrummet! :)



Trolda - godkväll! =D

2012-04-23 @ 21:35:56
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Inga Magnusson

Båda: Tackar för vänliga ord. Mmm det är roligt att provbo. Ser nu på de nya bokningslistorna att vi lär få passa på när det är tomt, för det är inte mycket ledigt i det nya huset kommande säsong.

2012-04-23 @ 22:54:55
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Inga Magnusson

Lena: Mmm det funkar bra, fast jag publicerar den inte,kan kvitta av olika skäl.

2012-04-24 @ 10:02:07
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback