Imorgon onsdag ...

...  är jag ledig från jobbet, men inte ledig. Vi ska flänga till Karlstad igen för att handla till huset. Det står på tur diverse sänglampor, dörrstoppar, möbeltassar, sängbord osv. Nu verkar det som om sängborden i stora sovrummet kan vara åtminstone 30 cm breda och det öppnar en stor marknad, jämfört med futtiga 28 cm som jag letat i förut. Nu finns till exempel Ikeas Nordli, (läs nu Pernilla!) som är speciellt gjort för att man ska kunna ladda diverse apparater i det. Och det är intressant.

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40219285/

 Ett annat alternativ är serien Bestå med Faktumlucka. Men det kräver en extra skiva ovanpå, hellre något som redan är färdigt. Det blir nog med all säkerhet Nordli. Jag ska testbädda i morgon innan vi åker till Karlstad och handlar för att få en uppfattning om vilket utrymme som egentligen finns att fördela på två sängar i stora sovrummet.

Kommentarer
Postat av: Pillan

Har läst och tittat OCH gillat. Måste ta en titt i verkligheten så får vi se hur det blir.

Tack för tipset, vi rusade bara igenom vi andra och tittade inte så noga = )

2012-04-04 @ 16:15:44
Postat av: TT

Men så otroligt fiffigt! Och snygga är dom! Jag gillar IKEA jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback