"Avrostning"


... åkte gubben iväg på  lördag.  Det var alltså Good Guys som bjöd in till det, uppe på Högerud, vid Återvinsten. Evenemanget samlade massor av mc från inte bara Årjäng utan från Norge och hela Värmland, 50 - 80 personer. Speciella instruktörer var med och hade lagt en träningsstationer för att träna upp balans och reaktionsförmåga hos förarna. Dessutom blev det en säsongsgenomgång av alla fordon, kolla av bromsar, kedja osv.


Här syns några av deltagarna. Det fanns ett antal mc-klubbar från Norge med, bl.a. en med endast damer.



Här är den egna ägandes Maraudern


En mc-åkare hade ordnat det fint för sin hund, en dansk gårdshund. Hunden älskade att åka mc och hoppade glatt upp själv i den lilla kojan.

Kommentarer
Postat av: gunnardeckare

Det ser härligt ut med motorcyklarna. Kan föreställa mig att det är kul att vara ute nu på vägarna när det börjar bli lite varmare

Postat av: TT

Åh vilken fin hoj ni har!!!

2012-04-30 @ 14:50:51
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Inga Magnusson

Båda: Hmm ja det är inte "vi" som har den, det är gubben som har den. Annars delar vi det mesta men inte den. Jag gjorde ifrån mig mitt behov av mc-åkande när jag var 19 år, ¨då körde jag en Kawasaki en sommar. Det räcker för min del, jag vill inte köra eller åka.

2012-04-30 @ 15:59:42
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback