Danska familjen som var gisslan ...

.. hos pírater har nu släppts mot en lösensumma på 19 miljoner kronor ungefär. De uppges vara på väg hem och mår efter omständigheterna väl. De får läkarvård och psykologkontakter. Det är anhöriga som har skött kontakterna med piraterna, inte danska staten.
http://www.svd.se/nyheter/utrikes/pirater-friger-danskar_6449952.svd

Jag ser fram emot att få höra eller läsa ett ångerfullt uttalande från pappan, som så stöddigt tog emot varningarna för pirater med att det var farligt att gå över gatan också, eller nåt sånt! Och bara fortsatte rakt in i värsta piratområde.

Kommentarer
Postat av: Marie

Nä, jag tror inte vi kommer att få höra ngt ångerfyllt uttalande...även om jag precis som du gärna skulle vilja höra det. Jag tror att vi får ngn snygg förklaring efter de har hämtat igen sig ett tag och funderat ut vad de kan säga...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback