Hand med orden ...

... har äldste sonen, kort och träffsäkert är han bra på. Det blir liksom hög densitet på det skrivna med twitter om man är snabb i huvudet. Jag läser och blir imponerad av sånt, fast jag inte ens begriper systemet. Det är på något vis en egen litterär genre. När ska vi börja undervisa om den i skolan tro? Det blir nog inte förrän jag gått i pension, får vi hoppas för barnens skull, för jag skulle inte kunna undervisa i twittrandets konst.  Hos mig blir det mest lågdensitet på det som skrivs; mycket, långt och med rätt lite innehåll.
http://twitter.com/#!/markuskylen

Just här twittras med Jens Magnusson (lokaltidningsreportern här i Årjäng) om huruvida broder Mattias har lagt in Värmlandsspår i Battlefield 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback