Björnbajs?




Nej, en älg som är lös i magen  sms:ade gubben tillbaka, när jag mailade bilderna till honom som satt på pass.

Strax nordöst om vårt hus var vi på rådjursjakt i söndags. Och plötsligt sprang jag på några gigantiska bajsar, två precis bredvid varandra.  Efter att nyligen varit i det björntäta Jämtland med mycket spår av björn i markerna,  så fanns det kvar i medvetandet så jag tog bilder och mms:ade direkt till Roland. Men det var säkert en älg med förstoppning, snarare än diarré. Eller åtminstone förstoppning först, de där jättekulorna överst.

(Funderade över när jag skulle publicera det här inlägget som har legat färdigt sedan söndag kväll. Det passade inte ihop med Aladdin tyckte jag, men platsar absolut över mitt inlägg om banken Nordeas ledning, Björn Nalle Wahlros som ordförande! ;-). Han har ju bajsat, ordbajsat, när han säger att han gärna skulle ge Clausen mer i lön så han kunde köpa fler lägenheter)

I morgon bitti blir det mer bilder från husbygget, taksten är på plats.

Och jag har haft ledig dag och suktat efter utevistelse i det fina solskenet, men var tvungen att förbereda för en ny hemsida. Himla tråkigt är det.

Kommentarer
Postat av: Herta

Alladinasken är numera länkad rätt, hoppas jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback