Rotehjon ...

... eller nåt åt det hållet är mina ättlingar och deras familjer. Konstaterar att äldste son och fästmö precis kommit hem från semester i Italien och bara längtar tillbaka till maten, vännen Alesso med familj och den vänliga atmosfären som de möts av där. Sonhustrun har precis varit i Seattle hos sin föräldrar och syster på besök. Dottern planerar för resa till New York inom kort. Jag kanske med lite tur tar mig till Sörmland inom ett par veckor!  Och gubben pendlar mellan hemmakontoret och byggena.  Ha ha... vi har olika perspektiv.

Kommentarer
Postat av: Ailas

Samma öde här! Dotter är i New York just nu och ska sen vara bland annat dryga 6 veckor på Fiji, ena sonens familj ska till lyxresort på Koh Samui den den andra sonen med familj ska till Provence.

Jag kommer inte att lämna landet under sommaren, blir bara lite småutflykter. Men så vill jag ha det.

Postat av: anne

Sörmland är inte fy skam det heller! :)

2011-05-07 @ 18:13:34
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback