Liljekonvaljen blommar nu!


Kommentarer
Postat av: Margareta Johansson

Hej Inga!! Blev så glad över att se dig, har tänkt maånga gånger på dig och Maj-Britt, hoppas du tittar in fler gånger i butiken när du är i Hallsberg. Har letat på bloggen efter bilder du tog men inte hittat, jag är inte så bra på det här med datorer.Ha en riktigt bra sommar! Kramar Margareta

2011-05-27 @ 09:21:32
Postat av: Anonym

Hej Inga!! Blev så glad över att se dig, har tänkt maånga gånger på dig och Maj-Britt, hoppas du tittar in fler gånger i butiken när du är i Hallsberg. Har letat på bloggen efter bilder du tog men inte hittat, jag är inte så bra på det här med datorer.Ha en riktigt bra sommar! Kramar Margareta

2011-05-27 @ 09:23:53
Postat av: Inga M

Hej Margareta!

Bilderna som jag tog i Din butik kan Du hitta om Du går in på listan till höger och klickar på Maj 2011. Då kommer alla inlägg för maj fram och där finns bilderna en bit ner.



Jag kommer absolut att titta in fler gånger hos Dig. Du får också ha en bra sommar och jag hoppas att Du får lite semester trots att Du har en nyöppnad affär.

Postat av: Inger Maryissa

Det är ljuvligt med Liljekonvaljer

och de få mig att minnas min lilla mamma då de var hennes älsklingsblommor

och jag brukade ge henne en bukett till mors dag



2011-05-27 @ 22:11:46
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback