Agenda

Igår var jag och kollegorna på läromedelsmässa i Karlstad.

I morgon fredag går jag och Roland på begravning efter B.R.

 Lördag är det tydligen något sorts travfest, jag vet inte riktigt vad men jag hänger gärna med och äter.

Förhoppningsvis blir det varmare bortåt söndag, nu idag har det snöat ordentligt, hela dagen.

På måndag den fjärde fyller A-C, Rolands brorsdotter jämna år och dagen efter, den femte, är det yngste sonen som fyller, dock inte jämnt.

Nästa vecka har jag en rätt tajt arbetsvecka med högt tempo så det borde bli en dags vila under helgen för att få ett bra avstamp.




Kommentarer
Postat av: anne

Slipper du laga mat en av dagarna så är ju det ett break, ja förutsatt att det är du som oftast gör det och det kanske det inte alls är hos er?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback