Fiber för bredband...

... vill vi gärna ha i Sillerud. Jag förstår rent praktiskt inte vad det innebär men vill gärna ha snabbare internetuppkoppling än den ADSL vi har nu på våra datorer i huset. Det funkar ibland bra men blir långsamt och hackigt med både rörliga bilder och musik exempelvis. Björn Ahlsmark är med och organiserar bredbandet i Sillerud och Årjängs kommun har fått klart att det blir. Frågan nu är bara hur. Och vilka som vill med. Nu har vi i alla fall blivit medlemmar i föreningen, som för övrigt fick många nya medlemmar på lanthandelns dag igår lördag. Intresserade kan vända sig till Björn med frågor eller anmälan.


Kommentarer
Postat av: Björn Alsmark

Ville bara komplettera med möjlighet att läsa mer om projektet på vår hemsida samt att jag stavar mitt namn Alsmark, alltså utan h, för de som letar efter mitt telefonnummer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback