Är USAs problem lösta????

Alla jublar över att lånetaket nu höjs och USA slipper gå  i konkurs i augusti / september. Men sen då? Med ännu mer skulder och ännu mer räntor??? Som vanlig dödlig fattar jag noll. Antingen är mina tankar alldeles för primitiva i sammanhanget och här finns en hake som jag inte ser. Eller också är det några som försöker slå blå dunster i ögonen på oss vanliga skattebetalare i världens länder. Den som lever får se.

Det lånas pengar hej vilt både i USA och i Europa. Jag undrar vem som lånar ut pengarna? Var finns dom? Vem sitter och smyghåller på dem? Inte jag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: TT

Haha, inte jag heller!

http://makemyday.se/

Här kan du se lite av plasten som skrämmer folk. Visst förstår både sonen och jag att man kan bli skrämd, granntanten blev det när hon kikade ner mot vår tomt och såg något stort färgglatt, kom ångande och skällde som en bandhund innan hon såg vad det var.

2011-07-20 @ 10:39:02
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback