Trixi på hotell


Från besöket hos miljöminister Lena Ek, via hotellrum på Scandic Star i Sollentuna med Trixi, vidare till älgjakt i Ockelbo. Gubben skickar bilder och berättar att Trixi är en suverän hotellhund, hon visste redan efter första rastningen vilket rum hon bodde på och stannade utanför rätt dörr på invägen! Bra luktsinne! Hon finner sig väl tillrätta i de flesta nya miljöer och är trygg. Hoppas Milton och Martin och resten av familjen ser att hon har det bra. Det är ju inte första gången Roland lånar henne för att jaga älg.

Kommentarer
Postat av: martin

hej inga läste om trixi det ska vara milton och martin:)

2011-12-01 @ 21:01:07
Postat av: Inga M

Martin: Ursäkta mig! Visst ska det vara Martin! Jag blandar alltid ihop Magnus och Martin. Mikael håller jag i alla fall ordning på! Än så länge ;-). Svårt när alla börjar på M, det gör mina barn också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback