Datordoktor ...

... har varit här och fixat och donat med våra datorers radiovågor. Min dator har nämligen haft en tendens att  döda Rolands dators vågor så vi har måst hålla isär apparaterna, men det har ändå inte funkat särskilt bra. Nu sitter det två grejer (fast de är inte kopplade till datorerna!)  i varsitt vägguttag och delar upp så att Rolands dator går på vanliga elnätet och min går på den där apparaten som står i källaren (vanligt ADSL??) Ha ha... spännande att skriva om sånt som jag eg. inte har den blekaste aning om, det kan vara hur fel som helst. Men nu funkar det perfekt och båda maskinerna håller uppkoppling och är snabba.
Tack snälla datordoktorn!

Kommentarer
Postat av: Ailas

Haha, grattis till fungerande teknik, alldeles oavsett hur och varför den fungerar.

Jag hoppas att du tar det så där lagom dagarna före jul och inte stressar för mycket.

Postat av: Zarah

Slutet gott, allting gott och då kan man strunta i om det heter ADSL eller något annat...

2011-12-19 @ 18:26:02
URL: http://verandan.svenskablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback